Predavanje „Odgoj i obrazovanje u školama – stup društva ili njegovo ubrzano slamanje“ održala je u srijedu 17. listopada u Dvorani Sv. Ivana Pavla II. u sisačkom Velikom Kaptolu novinarka Karolina Vidović Krišto.
U svom predavanju Vidović Krišto se prije svega osvrnula na problematiku spolnog odgoja koji se, kako je upozorila, već šest godina provodi u školama, a čega javnosti i roditelji uopće nisu svjesni. Dajući pregled kako je došlo do njegovoj uvođenja podsjetila je kako se prvi pokušaj dogodio još 2007. godine za vrijeme ministra Primorca. „Tada je nastala velika polemika u društvu jer se pojavio GROZD koji je ponudio alternativni program tom njihovom spolnom odgoju. Tada se Primorac našao u nezgodnoj situaciji pa je odustao od oba oblika odgoja jer zbog očite prevelike svijesti javnosti nije mogao uvesti samo jedan, što je bila prvotna ideja. To se zato obistinilo 2013. godine pod ministrom Jovanovićem i od tada je taj spolni odgoj u školskim programima“.
Krišto je ustvrdila kako je tzv. spolni odgoj koji se u sadašnjem kurikulu zove „Odgovorno spolno ponašanje i rodna ravnopravnost“, povezan s učenjem Alfreda Kinseya i s Institutom Kinsey. „Kinsey je poticao i plaćao pedofile da seksualno zlostavljaju dojenčad i djecu. Dao im je upute kako da bilježe ponašanje djece za vrijeme zlostavljanja… Hrvatska javnost je još 2013. saznala kako su glavni autori tog spolnog odgoja u Hrvatskoj Dubravko Lepušić, Amir Hodžić i Aleksandar Štulhofer, kao i da je Štulhofer bio suradnik i stipendist Instituta Kinsey, te kako je surađivao s deklariranim pedofilima. Ovdje je riječ o neprihvatljivom sadržaju kojem ne smije biti izloženo nijedno dijete, jer je povezano s pedofilijom, jer je temeljeno na kaznenom djelu pedofilije“.
Govoreći o borbi protiv spolnog odgoja, koji je mimo ljudskih prava djece i roditelja, predavačica je tu istaknula roditelje kao ključni faktor. „Ne postoji niti jedan jedini način za opravdavanje takvog sadržaja u školama, posebno jer se temelji na nečem tako gnjusnom i jer se kosi sa svim postojećim civilizacijskim regulama. To čak nije stvar vjere ili uvjerenja. Sukladno Ustavu i Ljudskim pravima roditelj ima pravo na slobodu odgoja svog djeteta i stoga je potrebno da roditelji dignu svoj glas, ali i šire informacije jedni među drugima kako bi što više ljudi bilo svjesno čemu su naša djeca izložena“, zaključila je Vidović Krišto.
Predavanje je završeno otvorenom raspravom tijekom koje su prisutni roditelji i profesori iznijeli svoja iskustva i zabrinutost s kojima se svakodnevno susreću u školskom sustavu.